was successfully added to your cart.

Ostoskori

Fysioline ja Krista Pärmäkoski ovat aloittaneet yhteistyön – ”Liikkujan ystävä” -viestillä pyritään tavoittamaan suomalaiset.

Suomalaisuus sekä tuotteiden ja tekemisen laatu olivat Fysiolinen ja Pärmäkosken yhteiset päätekijät, joista yhteistyökeskustelut alkoivat.

Kristan toiminnassa kehon huolto ja palautumisen huomioiminen ovat korostuneet vuosi vuodelta. KUVA: Jesse Väänänen / Snou

Fysioline Oy ja maastohiihtäjä Krista Pärmäkoski ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Krista tulee toimimaan Ice Power -tuotemerkin brändilähettiläänä Ice Powerin kampanjoissa sekä sosiaalisessa mediassa, että muussa mainonnassa.

Suomalainen Ice Power -tuotemerkki ja Krista Pärmäkoski edustavat molemmat vahvaa suomalaisuutta ja luotettavuutta, joten yhteistyö on hyvin luontevaa. Ice Power on kotimainen Avainlipputuote ja sen teho ja vaikutus on osoitettu kliinisissä tutkimuksissa. Nämä kaksi asiaa ovat Kristalle tärkeitä.  Ice Power tuotteet tuovat lisäarvoa myös Kristan harjoitteluun auttamalla muun muassa palautumisessa kovien treenien jälkeen.

”Ice Power ja Krista ovat täydellinen pari. Kristan positiivinen imago sopii hyvin yhteen Ice Powerin kanssa ja samalla saamme tarjota Kristalle kotimaisia ja lääkkeettömiä tuotteita avuksi, jotta Krista pystyy treenaamaan täysipainoisesti. Krista on hyvin tunnettu Suomessa, joten hänen kauttaan myös Ice Powerin viesti ”Liikkujan ystävä” tavoittaa mahdollisimman monen suomalaisen”, kertoo Laura Jokinen Fysiolinen myynti- ja markkinointipäällikkö.

”On ilo edustaa suomalaista, liikuntaa ja hyvinvointia edistävää yhtiötä, kuten Fysioline on! Ice Power -tuotteilla on jo pitkä tarina, joten tuotteet ovat todettu toimiviksi ja turvallisiksi. Viilennys auttaa sekä treeneistä palautumiseen, mutta myös kesähelteistä selviämiseen”, kuvailee Krista Pärmäkoski hymyillen uutta yhteistyötä.

Lisätietoja:

Laura Jokinen – markkinointipäällikkö / Fysioline / fysioline.fi